maanantai 11. marraskuuta 2013

Black is always stylish

En ole ikinä ollut erityisen innostunut syksystä, mutta tänä syksynä tajusin, että sehän on paras aika asuille. Tai ainakin omassa vaate - ja kenkäkaapissani löytyy paljon kivaa syksykamaa. Rakastan villakangastakkeja ja nilkkureita ja niitä onneksi tuli käytettyä nyt ihan hyvin. 

Tämä postaus on uudesta täydellisestä villakangastakista. Olen jo pitkään halunnut klassisen näköisen, mielellään mustan villakangastakin, josta tulen tykkäämään enemmän kuin vain yhden sesongin. Ja tänä syksynä minua onnisti, H&M kuuli rukoukseni ja valmisti juuri sellaisen takin, josta olin unelmoinut. Löysin juuri oikean pituisen, asiallisen ja tyylikkään takin. All i ever wanted and more, toisin sanoen.


Toinen syksyn must have tuote, josta olen myös pitkään haaveillut on ylipolven saappaat. Niiden löytämisessä kesti huomattavasti pitempään, mutta niin kuin sanonta kuuluu; se, joka etsii, se löytää aina (niin se on ainakin suorana käännöksenä venäjän kielestä). Tällä kerta Zara vastasi toiveisiini. Saappaat ovat yli polven, niin kyin halusinkin, nahkasta tehdyt, vedenkestävät (tuli testattua useamman kerran jo), ja oikean tyylisen + sopivat takin kanssa. Väritoivomus oli myös musta, niin kuin takinkin. Olen viime aikoina suosinut mustaa vähän liikaa, muut värit eivät kauheasti kiinnosta, joten "black is always stylish"on tän hetkinen mottoni. Raakauteni Zaraan taas kerran vaan voimistui, jos se on mitenkään mahdollista enää.
@ Zara
@ H&M
Takkii ja saappaat yhdessä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti