torstai 9. tammikuuta 2014

Some new stuff

Täällä taas :) Ihanaa olla lomalla, varsinkin, jos loma on niinkin pitkä kuin kokonainen kuukausi! Ja hyvin tämä on mennyt, ensimmäisinä viikkoina oli valmistelut Jouluun ja Uuden Vuoden juhlaan sekä niiden juhliminen, enkä ole kummemmin käynyt töissä tai ahkeroinut muuten. Mutta tällä viikolla alkaa jo hiljalleen paluu takaisin arkeen. Koulu ei ala vielä puoleentoista viikkoon, mutta nyt yritän saada tehtyä muita hommia, jotta uuden koulukauden alku ei olisi vaikeaa. Tälle ja seuraavalle viikolle on mm. otettu työvuoroja, viimeisiä ajotunteja ja hierontasessioita (joista olen jo piiiiiitkään haaveillut). Autokoulu alkaa olla viihdoinkin loppusuoralla, nimittäin kolme ajotuntia jäljellä ennen ajokoetta. Tosin ei kannata varmaan vielä tässä vaiheessa innostua, että kohta se hoituu, sillä teoriakokeen pääsin vasta kolmannella kerralla läpi, nii katotaan miten ajokokeen kanssa käy. 

Mutta ajattelin esittää tässä joitakin uusia tavaroita, jotka ovat saaneet minut erityisen iloiseksi. Suurin osa on saatu lahjaksi, toiset taas olen ostanut itse. 

Ensimmäisenä kauan haluttu Furlan Candy bag. Tämä yksilö sai minut rakastumaan itseensä heti ensimmäisestä hetkestä lähtien. Rakastan sen pirteyttä ja erilaisuutta. Toi fuksian värikin on vaan niin mahtava. Näitähän saa melkein minkä tahansa värisinä, on punaisia ja keltaisia ja kultaisia ja monia muita. Tosin Suomessa taisin huomata vain fuksian, vaaleansinisen ja nuden värisiä kappaleita. Tämä oli kuitenkin toiveeni. Mielestäni mikään muu laukku ei näytä niin leikkisältä ja hauskalta, mutta samalla naiselliselta ja trendikkäältä kuin tämä. Tuonhan voi käyttää minkä tahansa asun piristäjänä, varsinkin näinä synkkinä talvipäivinä. Materiaalina tässä on pvc-muovi, joka sallii hämärän näkyvyyden laukun sisältöön, mutta ei voi kuitenkaan erottaa mitä sisällä on. Esimerkiksi, jos kännykkä soi laukussa ja siihen syttyy valot, se näkyy laukun läpi, mutta ei sen enempää. Kokokin on juuri täydellinen, kun sellaista olin hakemassa. Suurin osa käyttämästäni laukuista on nimittäin suurikokoisia, koska minulla on aina liikaa tavaraa mukana ja se kaikki täytyy mahduttaa jonnekin.


Sain tämän siis äidiltäni joulu/uusivuosi/autokoulukohtapäättyy-lahjaksi. Hauskinta tässä on se, että näin kyseisen laukun itse stockmannin verkkokaupassa alennuksessa ja koska olen pitkään haaveillut tästä, päätin tilata sen ja kerrankin ostaa jonkun vähän kalliimman ja pitkäkestoisemman laukun kuin yleensä. Suljin siinä vaiheessa silmät ja painoin "tilaa"-nappia, sillä ajatuksella, että "now or never" ja "maksan sen seuraavasta palkasta laskulla. Seuraavana päivänä menin Zaraan hankkimaan ystävälle syntymäpäiväksi lahjakortin ja ajattelin, että en katso mitään Zaran aleista, kuljen vain suoraan kassalle, sillä olen jo ostanut kaiken tarvitsemani aleista. No eihän se ikinä mene noin, kuka oikeasti pystyy tohon Zarassa? En minä ainakaan. Pyörin siinä Zarassa jonkin aikaa, kunnes huomasin juuri sen laukun, minkä olen myös pitkään halunnut. Koska laukku oli musta ja vähän isompi kuin tämä, ajattelin, että se on käytännöllisempi ja tarvitsen sen enemmän. Päätin, siis, palauttaa tämän Furlan sitten, kun se tulisi. Kerroin tästä kaikesta äidilleni ja vähän ajan päästä hän esitteli minulle iloisena lahjani :) En voisi olla tähän tyytyväisempi ja kiitollisempi tästä.

 

Seuraavaksi esittelen uuden ihanan meikkilaukkuni, joka on tullut suoraan Pariisista. Tämä yksilö on joululahja sukulaisilta saatu ja on heti mennyt kovaan käyttöön minulla. Tästä minulla ei ole sen enemmän sanottavaa, kun että se on vaan niin minua. Rakastan tommosia hempeitä ja tyttömäisiä asioita.


Vielä yksi joululahja - Clarinsin setti. En ole aikaisemmin käyttänyt kyseisen meikkiyrityksen tuotteita, mutta nyt sitten on tullut kokeiltua. Tässä on, siis, Beauty Flash Balm, joka toimii eräänlaisena primerina, Instant Smooth Line Correcting concentrate, jonka tehtävänä on tasata ihon pintaa sekä ryppyjä ja viimeisenä huulikiilto. Beauty Flash Balmia käytän aina ennen meikkivoidetta, enkä yleensä laita alle kosteuttavaa, sillä minun iholle toi on riittävä kosteutus. Tykkään sen tuoksusta, se on aika voimakkaan parfyymimäinen (ei ole varmaan pahemmin sopiva tuote tuoksuherkille ihmisille) ja koostumuskin on ihan miellyttävä. Instant Smooth Concentrate ei tehnyt minuun suurta vaikutusta, sillä minun ihollani se ei näytä mitään merkkejä, ei ole mitään ennen-jälkeen vaikutusta. Huulikiiltoon, taas olen ihan rakastunut. En yleensä suosi huulikiiltoja, sillä ne on tahnamaisia, eivätkä näytä mielestäni hyvältä huulillani. Voi olla, etten ole vaan sitä sopivaa ennen. Mutta nyt sen on kummiskin löydetty, sillä toi on niin pehmeä, luonnollisen vaikutuksen antava ja omien huulien väriin sopivasti muokkautuva, kun voi vaan olla. Tota on myös tosi helppoa levittää, kun sitä ei tule sellainen hirveä läjä, niinkuin muissa. Itse en tarvii edes peiliä aina, ja pystyn tekemään sen kävellessäni. Eikä unohdeta miellyttävää tuoksua!


Ja vielä yksi joululahjojen listalla oleva ihanuus on Estee Lauderin Double Wear ripsiväri. Olen kerran ostanut ton itse ja käyttänyt ihan loppuun, mutta unohdinkin jo, miten mahtava tämä on. Muistin sen sitten ensimmäisellä käyttökerralla. Ripsistä tulee niin upean näköiset, että en edes laita enää eye lineriä, koska minulle riittää se pituus ja tuuheus ja silmien näyttävyys, mitä tuo tekee. Suosittelen siis!


Uusien tavaroiden kategoriaan pääsivät myös eilen tehdyt kynnet. Pyysin kynsitekniikoltani, jotain talvista, mutta ei kuitenkaan valkoista, eikä mitään punaista ja joulumaista. Päädyttiin sitten tähän, ja minusta nämä on ihanat! Rauhallinen, mutta silti näyttävä sinen glitterlakka on aivan upea, eikä yhtään liian räikeä.


 Ja pieni ihanuus, joka on periaatteessa ihan merkitsemätön, eikä välttämättä tarvinnut esitellä sitä, mutta kun tykkään siitä niin paljon ja olen aina iloinen kun pääsen kirjoittelemaan siihen jotakin. Vuoden 2014 kalenterini :)

 No niin, nyt on tämä kirjoitettu ja uutuudet esitelty, joten tämä tyttö lähtee nyt juomaan iltateensä loppuun ja sitten onkin nukkumaanmenoaika. Huominen päivä alkaa jo 7.00 (ihan liian aikaisin minulle). Cheers!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti